FAQ
Når skal magasinet være levert til meg?
Fri Flyt kommer 8 ganger i året, og Jeger kommer 9 ganger i året. Magasinet blir levert på forskjellige datoer i hver måned. Du kan se hele utgivelsesplanen vår her: https://www.friflytbestill.no/infosider/utgivelsesplan.
Merk at leveringsdato kan variere noe avhengig av hvor du bor i Norge.
Hva gjør jeg hvis magasinet har uteblitt?
Alle henvendelser om uteblitt magasin og/eller leveringsproblemer skal sendes direkte til Helt Hjem, distributøren vår. Helt Hjem kan ettersende deg opptil de 2 siste magasinene som har blitt utgitt dersom de ikke har kommet frem, og justere informasjon om leveringspunktet ditt om nødvendig.
Helt Hjem kan kontaktes på e-post via support@helthjem.no (e-post), eller på telefon 21 04 77 45 mellom kl. 08:00 og 16:00.
NB: Det er viktig at du bruker denne kontaktinformasjonen, og ikke den som er på nettsiden til Helt Hjem, ellers kommer du i kontakt med pakke-avdelingen deres.
Husk å skrive i henvendelsen din hvilke(n) utgave(r) det gjelder i form av "utgave XX/2024", samt bekrefte leveringsadressen din. Hvis du er usikker på hvilken utgave det gjelder, kan du sjekke med utgivelsesplanen.
Kan jeg få magasinet levert til en annen adresse enn min folkeregistrerte adresse?
Helt Hjem vil som hovedregel alltid sende magasinet til din folkeregistrerte adresse. Hvis du ønsker magasinet levert til en annen adresse enn denne, må du ta kontakt med oss enten via e-post eller telefon. Kontaktinformasjonen vår står nederst.
Kan jeg returnere en vare jeg har kjøpt?
Hvis du ønsker å sende en vare i retur innenfor angrerettsfristen, sender vi deg ferdigutfylt returlapp med gratis frakt. Send oss en e-post med ordrenummer og navn på hva du ønsker å returnere. Enkelt og greit!
Hva om jeg ikke finner billettene jeg har bestilt til et arrangement?
Når du kjøper billett til et av arrangementene våre, sender vi billetten sammen med ordrebekreftelsen til e-postadressen du oppgir. Det kan være at du må sjekke søppelpostfilteret ditt for å finne den.
Dersom du ikke finner den, ta kontakt med oss så sender vi billetten på nytt.
Kan jeg selge billetten min videre?
Vi har dessverre ingen dedikert kjøp- og salgsside for billetter til videresalg, men dersom du ikke kan delta og vil selge billetten videre, så kan du forsøke å videreselge den, for eksempel via Facebook-siden til arrangementet det gjelder.
Vær ekstra oppmerksom når du selger billetter til andre privatpersoner, da det kan forekomme svindel ved slike handler.
Billetten er ikke knyttet til navn, så hverken du eller kjøperen trenger å si ifra til oss om at billetten er videresolgt.
Fri Flyt er ikke ansvarlige for eventuelle videresalg av allerede kjøpte billetter.
Hvordan får jeg tak i billetter hvis det er utsolgt i nettbutikken?
Vi har dessverre ingen ekstra billetter utover de som er lagt ut på nettsiden. Hvis det er tomt der er det utsolgt, og da må eventuelt forsøke å kjøpe en billett via en privatperson som har lagt ut sin billett for salg, for eksempel via Facebook-siden til arrangementet det gjelder.
Vær ekstra oppmerksom når du kjøper billetter fra andre privatpersoner, da det kan forekomme svindel ved slike handler. Hvis du er usikker på om handelen er trygg, kan du ta kontakt med oss og be oss dobbeltsjekke om selgeren er legitim.
Billetten er ikke knyttet til navn, så hverken du eller selgeren trenger å si ifra til oss om at billetten er videresolgt.
Fri Flyt er ikke ansvarlige for eventuelle kjøp av billetter fra andre privatpersoner.
Hvorfor får jeg ikke digital tilgang til nettsidene?
For å få digitaltilgang til +-artiklene våre, må du ha et aktivt abonnement. Det er mulig å logge seg inn på nettsidene våre selv om du ikke har et aktivt abonnement, men da vil du ikke kunne lese +-artiklene.
Hvis du har et aktivt abonnement men fremdeles ikke får lest +-artiklene våre, prøv først å logge deg ut og inn igjen. Sørg for at du logger deg inn igjen med e-postadressen som abonnementet er koblet opp mot.
Har du fremdeles ikke tilgang etter dette, ta kontakt med oss.